sobota 29. října 2016

Adélčino podzimní ladění

Podzim mám ráda nejen kvůli té barevné přírodě, ale taky kvůli podzimní módě.
K tomuto ročnímu období patří teplý svetry, čepice a šály. A to mě baví. Nejen na sobě, ale i na Adélce.

Sama mám spoustu svetrů všech barev a nejradši je nosím v kombinaci s koženou bundou nebo kabátem. Škoda jen, že na tohle oblečení zatím nebylo moc počasí a tak už často sahám spíš  po oblečení na zimu.

Letošní podzim je ten první, kdy si oblečení Adélky můžu pořádně užít. Loni byla čerstvý chodec a víc se nosila, než chodila (i když někdy to tak má i letos) a tak většinu podzimních dnů strávila v teplých overalech v nosítku.

Letos je tomu jinak a tak jsem se konečně dočkala toho, že jí můžu nakupovat kabátky a svetry v barvách, které mám ráda a sluší ji. V šatníku má spoustu svetrových šatů, svetry všech možných délek a asi 4 kabátky.
(A jak už jsem psala mnohokrát, oblečení mě baví, ale rozhodně za něj neutrácím horentní sumy, vše to jsou z 99% bazarové kousky, nejčastěji z Anglie).





Co se týče obuvi, o výběru letních bot jsem psala jsem psala celkem dlouhý článek, teď moc nemám o čem psát. Má na podzim dvoje boty, osvědčenou barefoot značku Vertbaudet. Podobné měla i loni na zimu, jen byly vyteplené kožíškem a se zapínáním kolem kotníku. Jsem s nimi moc spokojená, nepromoknou, není v nich zima a jsou tak dětsky roztomilé, což se mi líbí. A tak podobné koupím i za rok nebo na jaro.




A jak vypadá Adélka v mém oblíbeném svetru a podzimních Vertbaudetkách jste mohli vidět už v minulém článku :-)


Čepice jsou kapitola sama o sobě. Máme jich doma spoustu, jen za tenhle týden se nám podařilo ztratit asi tři. Moje dítě odmala čepice nesnášelo, teď naštěstí neprotestuje, má svoje oblíbené, některé občas odmítá. Vždy se snažím, aby ji čepice ladila k ostatnímu oblečení.

 Nakupuju je buď na Ebay, třeba na tento super set čepky a nákrčníku za pár korun máte odkaz tady, pletené čepky jsou pak dílem mé šikovné mamky.



Na podzim je potřeba myslet i na oblečení, které přežije bahno, špínu a mokro. Už před rokem jsem Ádi koupila jedny softshellky (odkaz tady) a jsou jí pořád dobře (je to snad jediný kousek oblečení, kdy velikost 86 nosí víc než rok). Značku Unuo možná znáte, já si kalhoty nemůžu vynachválit. Díky střihu dceři skvěle padly loni, kdy nosila látkovou plínku (a díky delším nohavicím se jí kalhoty nevyhrnuly a netáhlo ji v nosítku na nohy) a padnou jí i letos, kdy je má pořád dostatečně dlouhé. Nosí je na zahradu, když se jde válet do písku a i přesto, že jsem je prala snad 100x pořád vypadají jako nový.

Nikdy jsem pořádně nepochopila stylizaci opravdu malých dětí do role dospělých, kdy často narážím na fotky kojenců v riflích. Nemám ráda obrovské nápisy a kýčovité obrázky a proto takové oblečení nekupuju.

Adélka první rok strávila v overalech a tepláčcích (na které jsem jí ven jen natáhla fleecový overal nebo teplejší kombinézu). Loňské léto a podzim jsme strávili u babičky na venkově, kde byla většinu času na zahradě nebo na procházkách v nosítku, takže jsem vždy hleděla jen na to, aby jí oblečení do nosítka nebo šátku bylo pohodlné.

Teď už je to malá holka se svým rozumem, která mi občas sama donese ze skříně, co si chce oblíct a většinou jí to ladí. A myslím, že to vůbec nebude znít povrchně, když řeknu, že mě potěší, když mi někdo řekne, jak hezky oblíkaná dcera chodí, i když to stojí pár korun.

Z.

6 komentářů

  1. Fajn článek, zrovna včera jsem zkoumala a obdivovala jaké krásné kabátky a bundičky Adélka má a lovím internetem abych naší malé slečně také něco pěkného sehnala. Zatím chodí v teplé mikině a podzimním nepromokavém kabátku, ale tuším že už to přestává stačit. Ocením tedy tip na nějaký zaručený internetový bazárek, nebo nakupujete jen v kamenných? Děkujeme za inspiraci :) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny svetry a většinu kabátů má z online secondhandu Brumla.cz. Miluju ho! Mají fakt krásný kousky a vždy v pondělí a ve čtvrtek přidávají nové věci. Tím, že je zboží z Anglie je úroveň někde jinde, než na českých bazarech, takže jsou věci fakt v super stavu. Každopádně můj nejlepší podzimní úlovek byl šedý kabát s kytkami (na fotce s fialovou čepicí) za 59 Kč :-))

      Vymazat
    2. Ten kabátek jsem právě nejvíc obdivovala :) Brumlu znám, ale asi jsem zatím neměla štěstí. Musím koukat nějak systematičtěji a ve správné dny.

      Vymazat
  2. Jé, to je hned vidět, že tě to baví, to ladění a oblíkání Adélky:) Je to malá krasavice! :-) A ty micinkové botičky, ty jsou prostě ňuňu:)Ty bych brala i pro sebe:)

    OdpovědětVymazat
  3. Botičky sú krásne! Sú určené úzkej alebo širšej nôžke? Ďakujem a pekný deň prajem. S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou spíš na širší nohy, mají několik vzorů, jeden hezčí jak druhý :-)
      http://www.vertbaudet.co.uk/shoes/baby-footwear/slippers.htm#rvVJq4BW4dfLKSMy.97

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.