sobota 8. října 2016

Babí léto

Je, jak už to vypadá, za námi. A bylo na můj vkus dost krátké.

Minulý týden jsme se byly s kamarádkou a jejími dcerami projít a nafotily spoustu fotek. Naše holky ochutnávaly hrozny, dávaly si závody, kdo nám je dřív donese až do pusy a všechny jsme si, i přesto, že byl začátek října, užily krásného počasí. Domů jsme došly za západu slunce, nemůžu si pomoct, ale panoráma vinohradů se zapadajícím sluncem, to je pro mě idyla.

Dnes, o týden později, je to už na zimní bundu a čepici. Až se Adélka vzbudí, chystáme se na stejné místo jít pouštět draka, básní o tom už aspoň týden.

Na stejném místě jsme fotili s fotografkou naše letní fotky, v době, kdy Adélka měla dva roky (tady).














Začátek podzimu je pro mě ve znamení vinobraní a burčáku, to u nás v rodině byla vždy ta největší podzimní rodinná akce. Ráno se navlíknout do pohodlných tepláků, vzít si s sebou zásoby jídla a pití na celý den a šlo se sbírat. Večer pak mužská část rodiny mlela hrozny, zatímco ta ženská poctivě chutnala letošní burčák.

Říká se, že správný vinař, by měl vypít za sezónu tolik burčáku, kolik mu v těle koluje krve.
Dřív se mi to za sezónu dařilo plnit, burčák mám moc ráda, letos jsem ho zatím ochutnala jen 2x. 

Co vy a burčák? Myslím, že ho lidi buď mají rádi nebo nesnáší, nic mezitím neexistuje.

Mějte hezký víkend,

Z.

1 komentář

  1. To je taková nádhera! :-)
    A burčák já miluju, jen jsem teď musela (jako kojící) hodit trochu zpátečku :D

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.