čtvrtek 13. října 2016

Na detailech záleží

Asi jako každý člověk se ráda obklopuju hezkými věcmi. 
A asi nejvíc mě to baví v oblasti bydlení a dekorací.
 
Ještě dávno předtím, než jsme se nastěhovali do domu, jsem si kupovala různé drobnosti a představovala si, jak se budou v našem novém domově vyjímat. Nejedná se vůbec o žádné drahé kousky, něco mám z Pepca nebo Ikea, něco z malých obchůdků s dekoracemi, na které občas náhodou narazím, ať už se jedná o kamenné prodejny nebo e-shopy.
 

 Myslím si, že když člověk žije v hezkém prostředí, ovlivňuje to kvalitu jeho života. A není to rozhodně otázkou financí, ale vkusu a snahou chtít si to hezké bydlení vybudovat.
Celý dům máme v přírodních tónech, kde dominuje bílá a dekor dubu. A tak se k tomu snažím ladit i dekorace. 
Měla jsem teď dlouho na nákupním seznamu dózy, nějaký box ke kávovaru, kam bych dala všechny ty nezbytnosti, které se věčně válely po lince a něco, kam bych si mohla schovávat dopisy, vzkazy, nákupní seznamy a nebylo to vidět.
Mám ráda naprosto uklizenou kuchyňskou linku (což mi hlavně muž často hatí), není samozřejmě možné (aspoň u nás), aby se tam nepovalovalo nic, ale když to člověk zaobalí do různých dóz a boxů, hned to vypadá líp.
Samozřejmě takový stav linky je často jen ráno, v době, kdy jde Áďa spát a večer, přes den to jaksi nejde.
 



 
Na jídelním stole máme vždy mísu plnou ovoce, tu jsem koupila za pár korun tuším v Kiku a sezónní výzdobu a květiny. Teď aktuálně je to vřes a šípky, v létě kytky, co si natrhám u babičky na zahradě, na jaře pak tulipány, které si čas od času kupuju v Lidlu.

 
 
Pro někoho to jsou zbytečnosti, pro mě detaily, které život dělají hezčím. Protože když se kolem sebe rozhlédnu a všechno je přesně tak, jak jsem si to kdy představovala, hned mám dobrý pocit.
 
Jak to máte s dekorováním vy? Baví vás? 

Z.

4 komentáře

  1. Krásné! A děkuji za nakopnutí, konečně jsem se pustila do zútulnění toaletního stolku. Čím jsem starší, tím ten pořádek a útulno potřebuji čím dál víc. Zvlášť když je rodina větší a větší, je to vlastně nutnost. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem bordelář nebyla nikdy, ale odmala jsem obklopena lidmi, co moc rádi shromažďují věci a to přímo nesnáším. Takže vše pravidelně třídím, vyhazuju nebo daruju věci, co se nevyužijí, a doma mám ráda pořádek (takový ten, který je patrný na první pohled, na ten druhý je to s dítětem už někdy horší :-))

      Vymazat
  2. Super! Jen absolutně nechápu, jak to můžeš mít tak krásně uklizený, u nás to nějak nejde nebo co :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vždyť píšu, že je to jen ráno, po obědě a večer :-) Jinak je tam chaos.

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.