neděle 23. října 2016

Soutěž o slevový kupón do e-shopu Pro děti

V e-shopu Prodeti.cz nakupuju pro Adélku moc ráda. Vyhovuje mi, že tam mají na výběr spoustu oblečení, hračky, povlečení, doplňky do pokoje, pro menší děti i pleny, drogerii. Prostě vše, co dítě potřebuje.

Nedávno jsem využila poštovného zdarma a nakoupila tam nějaké drobnosti a první dárky na Vánoce. Pyžamo, gumáky, stoličku před umyvadlo a nějaké hračky, o kterých jsem psala v předchozím článku.

Hlavně pyžama značky Hatley mě dostala, zatím jsem na tak hezké kousky nikde jinde nenarazila. Mají tolik krásných vzorů, že jsem dlouho váhala, který vybrat, nakonec vyhrál motiv lesních zvířátek. Vybírat můžete ze spousty originálních vzorů pro kluky i holky, mrknout můžete sem.





Nedávno jsem vás na Facebooku upozorňovala i na značku Moshi Moshi (tady), která nabízí krásné sety do dětských pokojů. Můžete to sladit od body až po povlečení :-) A jistě mi dáte za pravdu, že sehnat třeba vkusné povlečení je někdy nadlidský úkon.


No a protože se Vánoce blíží a pokud jste ještě nezačali nakupovat, brzy vás to nemine, mám pro vás jednu soutěž o poukázku do zmíněného e-shopu https://www.prodeti.cz/ . Soutěží se o slevový kupón na 300 Kč bez omezení částky nákupu. Platnost kupónu je do konce roku a můžete ho uplatnit na cokoliv kromě plen a drogerie.

A jak se do soutěže zapojit?

  1. Nechte mi pod článkem vzkaz. Jakýkoliv. Třeba o tom, jaké články rádi čtete nebo proč se na blog vracíte. Nebo jestli je něco, co byste na blogu uvítali nebo něco, o čem byste si rádi přečetli
  2. Sledujte mě přes GFC nebo na Facebooku
  3. Nechte mi na sebe e-mail
Soutěž potrvá do příští neděle, tj.do 30.10. do 20:00, poté vyberu výherce.

Krásnou neděli,

Z.

20 komentářů

  1. Rada si ctu clanky s tipy na hracky a knizky pro deti.
    N.i.k.y.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Poukaz by se hodil nejen na krásné Moshi Moshi povlečení...P. (ludvikova39@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle stránku mám taky ráda, poukaz by se využil na Vánoce :) Ráda sleduji tvoje články ohledně nošení, čekám druhé a chtěla bych více nosit :) eva.dozbabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi vždycky když dáš nový článek na blog tak se těším co se tam zase dozvím nového a hodně mě to baví, najdu v něm vždy nějaký dobrý tip ať už na hračky, dovolenou, knížky, jídlo...prostě supr, jen tak dál:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet, to jsi mi udělala radost! Zdravíme oba dva Adámky :)

      Vymazat
  5. Dobrý den, ráda k Vám na blog chodím. Srší z něho pohoda a pozitivní energie :-) I když děti ještě nemám, ráda bych pořídila něco pro moje malé neteře. Mám ráda Vaše příspěvky o bydlení a recepty :-)
    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda sleduji blog, protože mě baví vaše krásné fotky. Díky článku o BF botičkách jsem nemusela provádět velký průzkum sama :-) A samozřejmě jsou super všechny tipy na dárky, protože moje holčička je skoro stejně stará :-) lenka4lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Uvítala bych nějaké tipy na podzimní tvoření nebo recepty ze sezóních potravin :) oblečky jsou moc krásné..na prodeti.cz uz jsem párkrát nakupovala, pěkný eshop, poukaz by udělal radost, nakoupila bych broučkovi nějaké pěkné věci na Vánoce i jen tak :) slunicko1321@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Zuzi, díky za soutěž:-) Na tvém blogu jsem nejdřív oceňovala články o nošení, díky kterým jsem se zorientovala v nabídce a nakonec si vybrala šátek a teď sem koukám hlavně kvůli bydlení, stavíme dům. Vděčné jsou i články o tom, co podnikat s dětmi.
    Zdraví Adéla, mail.adely@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Pozitivně psaný blog, s milou atmosférou a pěkně vyfocenými obrázky = příjemný relax a jako bonus tipy pro mě a moje děti :) Děkuji za něj a jen tak dál. martina.smerdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. To je prostě taková krása, že se zase musím zúčastnit :) sleduju všude, až si někdy říkám, jestli nejsem trapná :D díky Zuzi za neutuchající inspiraci! (luca.luzna@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Váš blog jsem objevila poměrně nedávno díky instagramu a hned jsem si jej oblíbila, líbí se mi tak, jak je. Nejvíc mám ráda tipy na knížky, hand made oblečení, cestování a vaše fotky obecně:)
    2. nově vás tedy sleduji i na FB jako Lenka Fořtová (Cichá)
    3. lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tvůj blog mě baví celkově, nemám oblíbenou rubriku. :) Sleduji na fb. Hokee@centrum.cz.

    OdpovědětVymazat
  13. K vašemu blogu se ráda vracím, jelikož máme podobne staré dcerky, také nosíme a rekonstruujeme dum. Rada se inspiruji tipy na spolecne aktivity a moc se mi libi vase fotky! Sleduji fb. katerinadurnak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Zuzi, přiznám se, že mám přečtené všechny články, ale stejně nejvíc miluju tvoje fotky (které jsem šmírovala už dřív)! ;-) Myslím,že třeba ke článkům o nošení se ještě budu brzo vracet... :-)
    Měj se krásně!
    Z.
    (zuzana.svobodovaa@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzo, tak že čte moje články takový vášnivý čtenář jako ty, to mě moc těší :-) Užívej těhotenství a pokud bys potřebovala poradit se šátky, dej vědět.
      Z.

      Vymazat
  15. Mila Zuzi, sleduji Vas uz nejakou dobu, nevim jak to popsat, ale jste moje virtualni spriznena duse :-) Vas blog je moje srdcova zalezistost, protoze ke vsemu o cem pisete, mam hodne hodne blizko. Dekuji za kazdodenni male radosti skrze Vas :-)

    eliska.kudelka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tak krásný komentář, ani nevíte, jakou mi to udělalo radost :-)
      Z.

      Vymazat
  16. Rada se vracim na Vas blog. Nejvic me bavi clanky o hrackach a knizkach. Mam stejne stareho syna.
    Edubjakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.