neděle 27. listopadu 2016

Fotodárky

Pokud vám dochází nápady, co nejbližším nadělit pod stromeček, tak mám pro vás tip. Fotodárky na sto způsobů.

Nestojí to majlant a udělá to radost každému.

Pokud máte v počítači kvanta fotek jako já, je škoda je nevyužít. Nějak nestíhám fotky vyvolávat, pořád to odkládám, což doufám v nejbližší době napravím. Každý rok ale dělám pro celou rodinu kalendáře z našich fotek a ty slaví úspěch.

Fotokalendáře jsem začala babičkám dělat snad před 6 lety, v době, kdy mi dalo celkem zabrat najít tu správnou firmu (protože jich samozřejmě nebylo tolik jako dnes). Vyzkoušela jsem jich na tisk několik a nejvíc jsem byla spokojená tady, právě v Bontia jsem je dělala loni. Tisk opravdu kvalitní, barvy odpovídaly fotkám a kalendáře vypadaly fakt krásně. Na tisku se rozhodně nevyplatí šetřit.



 Vždy jsem ale dělala kalendáře nástěnné, letos poprvé jsem se rozhodla pro stolní. Začala jsem hodně fotit až poslední rok, takže mám tolik hezkých fotek, že mi přišlo škoda jich použít jen 12 (a taky chci mít v kalendáři místo na poznámky, což u nástěnných není, ty jsou prostě jen na ozdobu).
A tak jsem pátrala. Letos jsem si nechala dělat fotoknihu u firmy Saal digital (recenze tady) a z kvality jsem byla fakt nadšená, s dalšími fotoknihami, které mám doma, se to nedalo srovnat. Jenže jejich kalendáře neměly dostatek místa na poznámky a tak jsem se nakonec rozhodla pro www.fotokalendare.cz/
První zkušenost, kvalita tisku super, s výsledkem jsem spokojená. Došly za 3 dny, jeden kalendář vyjde zhruba na 200 korun.Takže můžu doporučit!
Maminky, babičky i my máme zásobu Adélky na celý rok 2017 :-)



Abych měla Áďu neustále po ruce, nechala jsem sobě i mamce tak před 2 lety udělat zrcátka s naší fotkou. Drobnost za pár korun, která potěší a vykouzlí úsměv pokaždé, když se jdu malovat. Muži a taťkovi jsem tenkrát udělala klíčenky.
Na Fleru je spousta prodejců, kteří dělají různé fotodárky (třeba právě zrcátka, klíčenky, brože, manžetové knoflíčky, je toho spousta, fantazii se meze nekladou).

Chce to mít jen kvalitní fotografie v pořádným rozlišení, ať je výsledek hezký.


Taky jsem si dlouho přála fotoobraz z naší fotky. Původně to měl být vánoční dárek pro mě a mého muže, letos jsme se dohodli, že si pro sebe dárky dávat nebudeme, ale koupíme si to, co si tak nějak delší dobu přejeme nebo potřebujeme a protože nás čekají dost velké investice do svatby, nadělíme si pod stromeček aspoň snubní prstýnky.

Fotoobraz mám na seznamu od doby, co jsme se nastěhovali. Pořád jsem se ale nemohla vybrat tu pravou fotku a místo, kde by měl viset. Pak jsem se rozhodla, že si jej nechám udělat do ložnice nad postel, ale když jsme konečně začali plánovat svatbu, řekla jsem si, že si počkám a nechám si tam pak udělat naši svatební fotku.

Muž mi ale neustále připomínal, že máme stovky fotek a přitom je skoro nikde nemáme a tak jsem nakonec nechala udělat jeden rodinný fotoobraz do obýváku.
Dalo mi celkem zabrat, než jsem vybrala tu správnou fotografii, chtěla jsem takovou, která by nás tak nějak vystihovala, která je focená na místě, ke kterému mám nějaký vztah a která by ladila s interiérem. 


Obraz je od společnosti Pixers, došel zhruba za týden a protože mám opět srovnání s jinými firmami, s výsledkem jsem moc spokojená. Fotka na plátně je krásně ostrá, barvy odpovídají a myslím, že se mi to povedlo sladit, obilí je ve skoro stejné barvě jako trámy :-)



Na Pixers.cz navíc mají i spoustu krásných tapet, třeba ty do dětských pokojů mě nadchly. Když jsme na jaře tapetovali jednu stěnu do pokoje pro hosty, snad měsíc mi trvalo, než jsem našla tu správnou, občas se prodávají neskutečný kýče. Až mě zase jednou přepadne tapetovací mánie, moc ráda se vrátím, malá inspirace a ochutnávka třeba těch dětských pokojů tady.

Z.

3 komentáře

  1. Paráda, dárky které hlavně prarodiče potěší! Letos budu dělat pro ně poprvé kalendáře, ale ty nástěnné prozatím postačí. Ale každoročně jim dělám i album s výběrem fotek za poslední rok, protože oni nefotí a ani si žádné fotky nedělají, tak alespoň mají na chlubení přátelům a na třídní srazy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      Fotky na třídní srazy jsou potřeba, mamka jich má plnou peněženku!

      Vymazat
  2. Jeee, my letos jedeme taky na "foto vlně":D Děkuju za tipy na výrobce!

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.