pondělí 7. listopadu 2016

Proměna dětského pokoje

O Ádině pokoji už jsem jednou psala. Na jeho zařizování jsem se moc těšila a to, jak pokoj bude vypadat, jsem měla v hlavě už dávno předtím, než jsme se nastěhovali a já se pustila do zařizování.

Nedávno jsem se ale rozhodla, že ho celý předělám. Pořád jsem tak nějak nebyla spokojená s rozmístěním nábytku, tráví tam čím dál víc času a tak jsem chtěla, aby tam prostor měla co nejlíp rozdělený. Má pokoj opravdu maličký (11 metrů čtverečních), ale podle mého názoru zcela dostačující velikosti. 












Dnes je hrozně módní dát dětskému pokoji nějaký koncept, já teda při zařizování žádný neměla. Prostě jsem jí chtěla jen vkusně zařídit hezký pokojíček, kde bude ráda trávit čas, kde nebudou žádné kýče a kde bude funkční zařízení a žádné zbytečnosti. Mám ráda pastelové barvy, vše je v kombinaci modro-bílo-růžové. Nikdy jsem si pro holčičku nepředstavovala čistě růžový pokoj, to mi přijde až moc přeslazené, navíc bílý nebo modrý nábytek se dá případně využít i pro druhé dítě, co kdyby to byl kluk :-)



A tak jsem jednoho večera vzala tužku a papír a plánovala a plánovala. 
V podstatě jsme jen přikoupili pár polic, odstěhovali dětskou kuchyňku a všechny hračky do pokojíku, přesunuli všechen nábytek i obrázky na jiné místo a bylo hotovo.
Cílem bylo vytvořit hrací část, kde bude mít Adélka všechny věci pohromadě. Má tam dětskou kuchyňku, stolek, kde si maluje, boxy na hračky a na stěně (která předtím byla nevyužitá) jsou 3 dlouhé police, kde má knížky a všechny hračky.
Na nejnižší polici si dosáhne, tam má ovoce a zeleninu do kuchyňky a všechny možné puzzle a skládačky, vše je schované v boxech, takže pak vše můžeme rychle uklidit a nikde se nepovalují různé serepatičky.
První fotka je samozřejmě v zápalu hry :-)




Tuto poličku nad postel jsem měla dlouho na nákupním seznamu. Je určená na obrázky, ale krásně se hodí na oblíbené knížky, které se nejčastěji čtou a jsou tak neustále po ruce.


Postel je odsud. Jsem ráda, že jsem zvolila modrou barvu, ladí s dekoracemi, stolkem, světlem i kobercem a pokoj to hezky oživilo. Jsem s ní spokojená, je to trochu větší rozměr než standard, vlezeme se tam obě, ale na to, abychom tam spaly spolu, to není.





Oblečení a všechny své věci má ve skříni a komodě. Skříň mi naši koupili, když jsme se s mužem odstěhovali do společného bytu. Bylo nám ji líto vyhodit, i když jsme si do domu kupovali nábytek nový, tak jsem ji aspoň vylepšila nálepkami ptáčků. 

V pokoji má víc zvířátek, motýly nad postelí, ptáčky na skříni a oblíbené sovy na věšáku na kabelku a korálky. Svoji jedinou kabelku, kterou dostala k narozeninám, věčně hledala, protože v ní má "kokuny", jak sama říká, takhle ji má pořád na očích a ví, kde ji hledat.





Ještě čekám na papírový pytel, na který mám zálusk už dlouho, kam si Adelína schová všechny plyšáky a bude je mít hezky u postele.

S výsledkem jsem spokojená, pokoj vypadá útulně, konečně je tak nějak dle mých představ a když je večer tma a svítí barevná tlumená světla, vypadá to tam kouzelně.

Taky vás baví zařizovat dětský pokoj stejně jako mě?:-)

Z.

9 komentářů

  1. Pokojík je krásný, dívčí, ne jako cukrová vata. Mám stejně starou dcerku a zařídila jsem jí pokojík ještě o něco víc univerzálněji, aby se v něm dobře cítil případně i kluk:-) K Vánocům jsem objednala teepee, tak se těším na její reakci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za milá slova :-)
      Teepee určitě bude slavit úspěch, Adélka dřív měla v pokoji velký stan (je vidět na fotkách v tomto článku http://unasdomacz.blogspot.cz/2016/03/detsky-pokoj.html), hrála si v něm celkem dlouho, ale když už pak byl delší dobu nevyužitý, schovala jsem ho, protože zabíral opravdu hodně místa. Snad ho ještě využijeme třeba v létě venku.

      Vymazat
  2. V jednoduchosti je krása ;) Zrovna v pondělí jsem vypustila naši Rózu poprvé do jejího pokojíku... článek teprv bude, ale je prostě jednoduchý, bílé police, komoda a matrace v kartonovém domku... (na odpočinek, jinak spí s námi) a snad se líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakoukla jsem na blog a hned si jej přidávám do oblíbených, moc se mi líbí :-)

      Vymazat
    2. Děkuju, to mě moc těší. Já tu taky moc ráda čtu ;)

      Vymazat
  3. Pokojíček jako čertík z Princezny ze mlejna - malej, ale šikovnej! Nádhera, co se dá vykouzlit na tak malém prostoru. Z fotek dýchá útolno:-) A pytle budou! Hned jak dorazí balíček s novou várkou (prý snad koncem příštího týdne), tak se do toho poušítm!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, děkuju!
      A na pytle se už moc těším :-)

      Vymazat
  4. Moc krásný pokojíček :-) Mohla bych se zeptat odkud máte nálepky s ptáčkama? Díky T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Nálepky jsou z H&M, před rokem jsem je za pár korun ulovila ve výprodejích.

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.