středa 16. listopadu 2016

Rande s fotogafkou

Máme zdokumentovaný další podzim očima profesionála.
Můžu to nazvat jako předsvatební focení, protože si teď od fotografů na čas dáme oddych a fotit se budeme až na jaře, v květnu, kdy se budu vdávat.
 Předsvatební focení je téměř vždy o lidech, co se chtějí vzít, u nás to tentokrát bylo jen o mně a o Ádi. Společných fotek s mým mužem máme dost, tak jsme ho z toho tentokrát vynechaly.

Fotila nás Alex Lipková, nebylo to poprvé a nebylo to naposledy. Její fotky prostě miluju, mám ráda ty barvy, práci se světlem a její svatební fotky pro mě nemají konkurenci, i proto jsem si ji vybrala jako svatební fotografku. Navíc je Alex moc fajn ženská, takže jsme většinu času prokecaly, Adél lítala zleva doprava, málem spadla do rybníčku, naprosto bojkotovala nošení v šátku, ale i tak pár fotek vyšlo a já z nich mám velkou radost.

Fotily jsme se v Brně v Lužánkách, stejně jako loni. Na to, že jsem do svých 27 let žila v Brně, v Lužánkách jsem byla jen párkrát a přitom je to tam fakt krásný, hlavně na podzim.










Chtěla jsem ještě nějaké nosící fotky s šátkem, který by se k podzimnímu parku hodil a tak jsem se domluvila s Katkou z Kontaktního světa, o které jsem psala už tolikrát a ta mi na focení zapůjčila šátek Mum´s Era symbio laguna. V šátcích jsem celkem konzervativní, nemám ráda vzory a hodně křiklavý barvy. Mám ráda jednoduchost a nikdy jsem neměla žádnou duhovku, tak jsem to chtěla napravit. A ty barvy šátku jsou prostě nádherný.

V šátku nosím už jen občas a když už ano, tak vždy na zádech. Den před focením jsem trénovala nějaký efektní úvazy, který by na fotkách hezky vynikly, Adelína na to měla trošku jiný názor a poprvé v životě se mi ji nepodařilo na záda dostat. Hrozně se tomu chechtala a prostě ani za nic nešla navázat. I na břichu se jí moc nelíbilo, protože byla fascinovaná vodou, kačenami, co plavaly v rybníku a chtěla dolů, takže jsem ji na břiše měla pár minut, kdy mě stihla zlechtat trávou, popusinkovat, vykláněla se tak, že dělala málem stojky, ale i tak se Alex stihlo zachytit pár hezkých momentů.







Často se mě ptáte, kde Ádi nakupuju věci, tak si zkusím zahrát na fashion bloggerku a dám vám seznam :-)

Áďa: kalhoty a můj nejoblíbenější svetr- Brumla, čepice- Ebay, boty-Vertbaudet
Já: čepice a šála-  Ebay, bunda a svetrová tunika- Vinted.cz, legíny-jsem od mamky dostala na Vánoce asi před 5 lety, konečně je obleču!

Jestli mě něco totiž baví a mám z toho dobrý pocit, tak je to nakupování v sekáčích. Šetřím na oblečení, nešetřím na vzpomínkách.


Z.

10 komentářů

  1. Opět nádherné fotky!
    A musím ocenit šatník - obléct se hezky za desetitisíce není umění. Já smekám před těmi, co se dokáží krásně obléknout za minimum peněz - a to tys teda zvládla úžasně! Dřív jsem taky brouzdala po Vinted, je toho tam mraky, tak to chce většinou dlouho hrabat, než člověk něco objeví, ale myslím, že jednou se k tomu vrátím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!
      Já s nakupováním nemám nejmenší problém, nejsem nerozhodný člověk, mám jasnou představu co chci (a netýká se to jen oblečení) a právě vinted.cz mi moc vyhovuje, protože si přesně zadám parametry a pak vyberu. Takže třeba u koženkové bundy jsem si zadala, že chci bundu černé barvy do 300 Kč, během pár minut vybrala a nakoupila vlastně rychleji než v obchodě :-)
      Chodit po x obchodech, než vyberu něco, co mi sedí a zaplatím za to 2x tolik, to mě nebaví. Já jsem tam registrovaná už aspoň 3 roky a dřív tam bývalo spousta hadrů, co bych se v životě neodvážila prodávat, dnes se tam nakupuje moc dobře, takže se doporučuju vrátit :)

      Vymazat
    2. No jo, mezi "nežádoucí účinky" Vinted (stejně jsem radši měla název VotočVohoz!) patří, že pak nejsem ochotná si něco koupit v normálním obchodě, protože kolabuju při pohledu na cenovku a říkám si - no toto bych tam našla tak za pětinu ceny!

      Vymazat
    3. Souhlas :-)
      (A taky porad rikam votoc,ale tady jsem chtela napsat spravny nazev v pripade,ze by to nekdo neznal).

      Vymazat
  2. Prekrásne ste obe, fotky sú nádherné a Adelkin ,,copánek" je TOP!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozor,pozor,culiky byly dva,jen to z boku nejde videt :-)
      A dekuju!

      Vymazat
    2. Jeden, či dva, je v nich na zjedenie:-)

      Vymazat
  3. To jsou nádherné fotky! Moc vám to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Zuzi, reaguju na starší článek, ale třeba to bude v budoucnu někoho zajímat. Za pár dní jdeme na focení a já netuším, jak se připravit a jak to zvládnou děti. Jeden je stydlivej a druhej maminkáč, brala jsi nějaké hračky na odvedení pozornosti? A co ty, je potřeba se třeba výrazněji nalíčit? Přece jenom máš s focením hodně zkušeností:-) Jsem přesvědčená, že Alex Lipková je profesionál, ale ráda bych něco udělala pro skvělý výsledek, nejdřív jsem se těšila, teď jsem spíš nervózní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ady, vůbec se ničeho neboj. Focení starších dětí je opravdu o momentkách než o pózování. Áďa stydlín není, ale zase je často nepolapitelná, běhá všude kolem, nechce být v náručí ani za krkem a většinou ji pořád jen někde naháníme :-) A zrovna tehdy v Lužánkách nespolupracovala vůbec, nechtěla být v šátku, šponovala se, málem spadla do jezírka, úspěch většinou mají závody, kdy nám běhá do náruče.
      A co se týče líčení, jsem vždycky nalíčená celkem dost, jinak se totiž nemaluju vůbec a myslím, že z fotek to není skoro vůbec poznat a zmalovaně nevypadám, takže se neboj výraznějšího líčení.
      A hračky neberu nikdy žádný :-)

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.