pondělí 16. ledna 2017

Zimní výbava

"Maminko, sněží!"

Maminka se raduje, protože nemusí tahat nosítko a mění se v koníka. Adelína saně zbožňuje, nemusíme ani hledat kopce, stačí, když jedeme na poštu, do školky, nakoupit...
Když je Áďa loni dostala k Vánocům, ani mě nenapadlo, že je využijeme, protože sníh v zimě za poslední roky skoro nepamatuju. Letos jim ale dáváme zabrat.




V batůžku má sváču, pití a Krtka, bez toho se nejde nikam. 



Můžu doporučit kombinézu z Tchiba, využila jsem povánočních slev, stála 600 Kč a je skvělá (a teď se zrovna dívám, že ji zase zdražili, i když avizují, že je pořád ve slevě). Je krásně teplá, takže by vydržela i celodenní pobyt v hodně velkém mrazu.

 Kukla je funkční, od české značky Crawler, najdete ji třeba tady, velikost je psaná od 2-5 let, takže nějakou dobu ještě vydrží. Jsem ráda, že ji A. konečně ve svých 2,5 letech konečně vzala na milost a já nemusím řešit šály a to, že ji čepice věčně padá do očí.
Až mě teda bije do očí ta všudypřítomná růžová, ale sehnat něco zimního pro holku v jiné barvě je občas až nadlidský úkon.
Jak jde o zimu, kašlu na barvy, hlavně že je teplo.
Boty na fotce nejsou vidět, má sněhule značky Demar. Není to BF značka, ale vzhledem k tomu, že jeden prosincový den začalo sněžit a já musela Ádi koupit nějaký boty, ve kterých další den šla do školky a běhala na zahradě, neměla jsem moc možností na výběr. Nejsou to ale takový ty klasický extra tvrdý sněhule, jsem s nimi spokojená, takže na další rok je koupím zas (pokud teda bude sníh). Má je jen ve dnech, kdy je fakt hodně sněhu a velká zima, takže to, že nemá "bosé" boty, mě až tak netrápí.
Na zimu jsem letos poprvé na základě skvělých recenzí pořídila BF botky z Aliexpressu (odkaz tady) a ty jsou parádní, ideální i na chladnější jaro a podzim, uvnitř mají kožíšek. 


Brzy se chystáme na hory, výbavu už máme a Adélka asi poprvé vyzkouší i lyže. Myslím, že ji to bude bavit, protože kdyby bylo na ní, válí se ve sněhu pořád.

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.