neděle 19. února 2017

Pinocchiův sen

Na návštěvách knihovny mám nejradši to, že vždy ulovíme nějaký krásný kousek, na který bych jinak jen tak nenarazila. Nemusím za knihy utrácet horentní sumy, nezabírají mi doma tolik prostoru a když se omrzí, jednoduše si je jdeme vyměnit. Tentokrát jsme si domů odnesly knížku, která mě okouzlila, Adélka si ji hned oblíbila a ráda ji doporučím i vám.

Příběh Pinocchia zná asi každý. V knize An Leysenové je trochu pozměněný, ale to vůbec nevadí. Knížka má opravdu krásné ilustrace, jedny z nejhezčích, jaké jsem kdy viděla. Posuďte sami.









A navíc je dobré nejen dětem, ale i sobě připomenout, že lhát se nemá. Nikdy, nikomu a v ničem.

Z.

3 komentáře

  1. Opravdu moc povedené ilustrace... :) A knihy moc hezké... :) Na této knihovně se mi moc líbí, že když mám po nějaké knize poptávku a oni ji ještě nevedou, do měsíce ji zakoupí a volají mi... :)
    Pěkný týden, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja teda vzdy vybiram podle toho, co tam je a co mi padne do noty, Ada mezitim skace sipky do bazenku s kulickama, ale o teto sluzbe jsem ani nevedela, to je super. Treba se tam, Peti, nekdy potkame :)

      Vymazat
  2. Taky jsme knihovnomilové :) Na knížku jsem se tam už dívala, jen je strašně veliká a nechtěla se mi nikdy tahat. Ale příště už si ji půjčíme! A tuším, že vedle byla vystavená i jiná podobná, snad to byl Louskáček.

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.