čtvrtek 16. února 2017

Ta pravá

V tom, jak by měla vypadat moje svatební kytice, jsem měla jasno hned. Chtěla jsem pivoňky nakombinované se sezonními květinami, které v květnu rostou všude kolem. 
V posledních týdnech jsem objížděla a obvolávala květinářství, abych pak zjistila, že za kytky, který si můžu natrhat na jaře všude kolem, chtějí hříšný prachy.

Nechtěla jsem ale polevovat ve svých přáních a tak jsem pátrala dál a pak jsem konečně úplnou náhodou narazila na to pravý květinářství.



Jsou položky, za který se mi fakt nechce utrácet tisíce. Ne proto, že bych byla skrblík, ale protože mi prostě přijde nemyslitelný platit za jednu květinu přes dvě stovky jen proto, že k nám musela cestovat tisíce kilometrů. 


Svatební kytici mi bude dělat květinářství Kvítí z lesa, jejichž práce mě fakt nadchla. A to nejen těmi krásnými výtvory, ale i přístupem a filozofií.


 Používají planě rostoucí květiny z lesů, luk a strání a dávají lidem možnost, aby si, jednoduše řečeno, mohli kupovat český kytky.


A takhle nějak si představuji tu svoji a jednu maličkou pro Adélku.


Takže pokud jste z Brna nebo budete mít cestu kolem, mějte na paměti toto úžasný květinářství, který nabízí trošku jiný kytice. Jiný v tom smyslu, že myslí na ekologii a ve výsledku jsou kytice mnohem hezčí než klasický tuctovky, který jsou všude kolem.

Já už se na tu svoji svatební moc těším.

Z.

8 komentářů

  1. Nádherné. Moja svadobná bola bielo-krémová, frézie, ruže, ružičky a ušetrila som na nej totálne preto, lebo som si ju nechala uviazať v kvetinárstve deň vopred, bola som celý čas pri tom, takže bola úplne podľa mojich predstáv a nikto nevedel, že viaže svadobnú kyticu. Pretože za to je hneď prirážka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, vidis, takovy reseni me vubec nenapadlo. Ale asi bych to v mym pripade nemohla realizovat, protoze jediny, na cem trvam, jsou ty pivonky a ty temer nikde bezne nemaji. Ja se casto pri zjistovani ceny ptala jen na cenu pivonek v kvetnu, aniz bych zminila, ze je chci do svatebni kytice a v jednom kvetinarstvi si za jednu kyticku rekli 230 Kc. To je proste vysmech.

      Vymazat
    2. Jasné Zuzi, tie pivonky sú nádherné, len je fakt problém ich dostať, rozmýšľam, či som ich vôbec niekedy v kvetinárstve videla. Ale na záhrade mávam biele aj ružové, hneď by som Ti natrhala megakyticu.

      Vymazat
    3. Já je v květinářství neviděla nikdy. Dokonce se na mě občas dívali jak na blázna, když jsem řekla, že sháním na květen pivoňky :-)
      Babička jich má na zahradě taky pár (svatbu budeme mít kousek od jejího domu), jen si nejsem úplně jistá, jestli pokvetou zrovna v termínu svatby...

      Vymazat
  2. Už jsem o nich četla, ještě je jedno takové květinářství někde v Praze, ale teď si nevzpomenu na jméno. Květiny jsou to naprosto luxusní a nádherné a plně sdílím jejich filosofii, moc dobře jsi vybrala! :-) Také jsem měla svatební kytici z květin ze zahrady a vázala mi ji nejlepší kamarádka/svědkyně/floristka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jóó, kdybych tak měla kamarádku, která by to s kytkama uměla :-) Ale budu mít svědka, všechny kamarádky jsou celkem daleko, takže si se vším musím poradit sama.

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi, ja miluju pivoňky a svatební kytici jsem měla taky pivoňkovou. V květinářství je běžně nemaj, ale u nás na maloměstě neměli problém mi je objednat. Byly sice z dovozu, ale i tak krásné - ukázala jsem jim obrázek kytice, která se mi líbila a udělali mi ještě hezčí, byla jsem nadšená. Nevzpomínám si přesně na cenu, ale myslím, že jsme za 3 kytice a korsáž platili něco málo přes 1000 Kč. Kdybys chtěla na květinářství kontakt, ráda předám -nevýhoda je, že je to od Brna skoro 100 km.

    OdpovědětVymazat
  5. jo a taky už je to skoro 7 let zpátky :-) Romča

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.