úterý 7. února 2017

V pivoňkách

Rok 2017 budu mít navždy spojený s naší svatbou a taky s pivoňkami, budu z nich mít svatební kytici. A protože už jsou svatební oznámení až na 2 kousky rozdány, můžu o tom napsat článek, na který jsem se dlouho těšila.


V květnu se vdávám, to už jsem párkrát psala. A tak jsou pro mě poslední měsíce a týdny ve znamení svatebních příprav. 

Já jsem v tomto lehce puntíčkář, vymýšlet všechny ty detaily tak, aby utvořily nějaký tématický celek mě baví. Moc! Dokonce tak moc, že bych to mohla dělat pořád. 
Svatbu budeme mít jarní a symbolem května a vůbec celého jara jsou pro mě právě pivoňky. Máme je na oznámení, na veškeré svatební grafice, budou na jmenovkách, jako výzdoba v sále, prostě všude...


O tom, jak má vypadat naše oznámení jsem měla hned jasnou představu. Hlavně žádný verše, nic přeplácanýho, jen oznámení o tom, že si řekneme ANO.

Protože budeme mít celou svatbu v rustikálním stylu, nechtěla jsem žádný extra zdobení, představovala jsem si jen jednoduchý oznámení na tmavším papíru. 

Veškerou grafiku mi dělá přítelkyně kamaráda mého muže a můžu ji jen doporučit, pokud byste někdy sháněli šikovnou grafičku, najdete ji tady.
Peti jsem řekla, co si představuju, poslala mi několik návrhů a tento mě oslovil nejvíc. Svojí jednoduchostí, barvami, provedením. Splnila všechna moje očekávání.

Rodina dostala oznámení pod stromeček, kamarádi jej obdrželi během následujících týdnů a reakce byly milé, i když jsem si samozřejmě od babiček vyslechla něco ve stylu "je to hezký, ale chybí mi tam nějakej veršík." 

A tak jsem si během vánočních večerů hrála, balila a odškrtávala seznam a kochala se tou záplavou pivoněk.


Protože nás v tomto roce čeká hned několik svateb (třikrát hurá, naši kamarádi se konečně začínají vdávat a ženit), budu vás teď zásobovat články o našich svatebních přípravách. O tom, co mě baví, co se mi líbí, s jakou prací jsem byla spokojená a kde jsem narazila na něco, co by mohlo inspirovat ostatní.

A pro ty, pro které to je nebo třeba v budoucnu bude aktuální, měla jsem ještě v merku tato krásná oznámení z Fleru, na které můžete mrknout tady a tady.

Z.

6 komentářů

  1. Jé, to je krása! Moc se na svatební příspěvky těším!:-) Mě to plánování a svatební tvoření taky šíleně bavilo, byla to vždycky taková moje večerní terapie/odreágovačka po práci. Skoro vše (od oznámení, přes výzdobu, zápichy do cukroví, dekorace, voničky, ozdoby pro družičky,..) jsem si dělala sama nebo s pomocí mé nejmilejší svědkyně a opravdu jsem si to užívala. Vůbec si teda ale nedovedu představit, že bych to všechno připravovala teď, s mládětem:D Takže o to víc jsem zvědavá! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, dekuju :-) Mne bylo od zacatku jasny, ze na to budu sama, kamaradky daleko, nedokazu si predstavit, ze by se mnou muz vybiral vsechny ty serepaticky...Takze jsem zacala vse zarizovat skoro rok dopredu a uz mam skoro vse. Dekorace si taky delam hodne sama, jen na to mam cas pres tyden az tak kolem pulnoci nebo o vikendu :-) Je to s ditetem celkem vyzva, no...

      Vymazat
  2. Dobrý den, už delší dobu nakukuji na váš blog. Je velmi inspirativní. Máte nádherné fotografie, kéž bych uměla také tak pěkně fotit. Mám roční holčičku, tak u vás čerpám inspiraci i dobrou náladu. Letos plánujeme také svatbu, tak se moc těším na další svatební příspěvky a přeji ať všechny přípravy probíhají bez problému. Žaneta H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaneto, moc dekuji za mila slova a tesi me, ze se na blog rada vracite. Snad vas budou bavit i dalsi prispevky.
      At jde vse jak po masle i vam :-)

      Vymazat
  3. Žanetka mi doslova vzala slova z úst.. vnímám to naprosto stejně ;-) Celý blog je pro mě nesmírně inspirativní, svěží a pozitivně laděný.. když potřebuji zrelaxovat, tak sem nakouknu, a hned mi je lépe :-) Letos mě také čeká svatba a také s malou dceruškou :-) Zuzi, moc se těším na další, nejen svatební, příspěvky.. Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anicko, ani nevis, jakou jsi mi udelala radost tak milym komentarem. Dalsi clanky o svatbe jsou v planu, jen se musim krotit, protoze spousta mych kamaradek, ktere budou na svatbe, ctou blog, tak nemuzu prozradit vse, at neco maji jako prekvapko :-)

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.