neděle 12. března 2017

V kytičkách

Na hračky moc recenze nepíšu, protože jich doma máme minimum, takže to skoro ani nestojí za řeč. Áďa ovšem na Vánoce dostala jednu, která za zmínku stojí. Nikdy jsem ji u nikoho neviděla, navíc ji vybíral muž, takže i pro mě to bylo překvapení a slaví velký úspěch.

I když občas nevím, jestli to víc baví právě muže nebo dítě...:-)




Řeč je o kytičkách, ze kterých můžete skládat různé tvary, obrazce, vše, co vás napadne. V balení je 120 kousků. Není to plast, což je pro mě největší plus a hlavně jsou ploché, takže nehrozí, že když na ně šlápnete, odpadne vám od bolesti noha (což se u jiných hraček často stává...).


Máme je uložené v plechové dóze a Áďa si je často vezme s sebou do baťůžku, když jedeme k babičce a skládá a skládá...Trénujeme barvy, skládáme kytičky, hrady...



Můžu je vřele doporučit. Je to hračka, která vydrží, rozvíjí jemnou motoriku, představivost a když se sejde celá rodina, baví mě pozorovat, jak všichni od Ádi až po prababičku skládají a skládají a soutěží, kdo bude mít tu nejhezčí kytičku.

My je máme z Alzy, ale našla jsem je třeba i tady.

Z.

2 komentáře

  1. Krásnou neděli,
    tuto hračku jsem měla taky v hledáčku (na nás bylo na Vánoce zatím brzy, tak jsem si říkala, že třeba k narozeninám v létě) a jsem moc ráda za takovou super recenzi... hrozně se mi líbí, že mimo jiné rozvíjí tvořivost, že si člověk může poskládat, co se mu jen zlíbí, nic podle nějaké předlohy či šablony... :)
    Díky za inspiraci, pěkné už téměř jarní dny,
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Peti,
    fakt vrele doporucuju, bavi to vsechny a kdyz jsme ted byli na horach, kazdej z cele siroke rodiny si poskladal tu svoji kyticku :)
    Mimochodem dnes jsem byly v knihovne a ja si rikala, jestli tam na tebe nahodou nenarazim :)
    Z.

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.