neděle 9. dubna 2017

Po cestě z obchodu

Když jsem bydlela ve městě, nevnímala jsem jaro tak intenzivně jako teď. Asi proto, že tam nebylo tolik přírody kolem jako na vesnici.

Teď to u nás všechno kvete, nádherně voní a procházky jsou balzámem na duši. Všude kolem nás jsou zahrady plný stromů, sady a já už se nemůžu dočkat toho, až jednou budeme mít i my zahradu plnou květů (na to si ale počkáme ještě pěkně dlouho).
 Áďa mi neustále trhá kytičky, má panickou hrůzu ze včel a čmeláků a jaro komentuje slovy: "maminko, to jalo je oplavdová nádhela." :-) Zřejmě je estét po mně.


Dnes jsem si po cestě do obchodu vzala foťák, ať můžeme při dlouhých zimních večerech vzpomínat na to, jak hezky venku může být.







Všude kvetou magnolie a já dnes Ádi napovídala, že je to kouzelnej strom a až odkvete, máma s tátou budou mít svatbu a tam budou taky takový podobný kytky a pak jedna princezna :-) Má teď princeznovský období, miluje Sněhurku (věčně předvádím, jak sním otrávený jablko a upadnu do hlubokýho spánku), Popelku a příběhy přímo hltá. Tak jsem zvědavá, jestli si na to za měsíc vzpomene, paměť má totiž neuvěřitelnou.



Snad jste si víkend užily stejně jako my.

Z.

1 komentář

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.