čtvrtek 27. dubna 2017

Máme to za 30!

Už jen měsíc.

A budeme to mít zpečetěný!

Už za měsíc ze mě touto dobou bude paní. Jinak se pro mě nic nezmění, příjmení budu mít pořád svoje (a dle slov matrikářky jsme zcela ojedinělý případ v okrese, kdy si muž nechává příjmení své ženy).

No a abychom si pamatovali, jak krásní a plní elánu jsme před svatbou byli, máme na to hezkou vzpomínku. Před měsícem jsme se totiž byli fotit.


 Často se mě ptáte, jestli už jsem nervózní.Ten rok příprav celkem rychle utekl, nervózní ale nejsem, už mi chybí opravdu jen detaily, čas mě netlačí.

Je samozřejmě spousta věcí, který se můžou pokazit, ale svět se kvůli tomu nezboří.

Chybí nám zařídit jen ještě pár formalit na matrice, protože se ukázalo, že muž musí mít podepsaný speciální formuláře kvůli tomu, že je Slovák. A ty formuláře mu musí připravit v Praze, samozřejmě to není zadarmo a trvá to skoro 3 týdny. Ach, ta byrokracie.

Po večerech posloucháme naše oblíbený písničky a konečně jsme vybrali ty k obřadu. Ádi se mezitím došívají šaty, bude mít úplně stejný jako já. Vyřešili jsme otázku dortu, náš cukrář, od kterého bereme dorty pravidelně nám ho nacenil tak draze, že jsem musela pátrat dál. Nakonec jsem sehnala paní, která mi ho uděla 3x levněji. Díky za tip, Vendulko.


Taky trénujeme podávání prstýnků, bude nám je střežit Adélka a věřím, že s nimi pak neprchne někam za kopec a v pravý okamžik nám je podá.


Sepsala jsem oddávající náš příběh, aby nám mohla upravit svatební řeč na míru. Nechceme tam nějaký neosobní věci a prázdný fráze. Chci, aby to bylo opravdu o nás.


Chybí mi ještě doladit jmenovky a vymyslet zasedací pořádek. Jmenovky už se tisknou, jen je musím zasadit do korků na víno. A pak naplnit skoro 80 krabiček malým překvapením pro hosty. Nalepit etikety na víno a na kořalku.

A to je asi tak všechno.

Ale co je nejdůležitější?

Neustále si připomínat to, že je to jen svatba. Jen velká akce pro celkem dost lidí, kde se bude pít, jíst a tancovat. Kde si řekneme ano. Důležitý je to jen nějak zorganizovat a pak už se jen bavit.


Nechceme nesutále pobíhat sem a tam a říkat lidem, kam teď mají jít, protože se bude něco dít, kam si mají stoupnout, protože se budeme fotit. To sama nemám ráda. Chci, abych si s každým jedním hostem poseděla, povykládala, co je novýho a všechny ty lidi, který jsme si chtěli pozvat, si užila.


Nemáme vybraný svatební apartmá, nebudeme jíst s bryndákem kolem krku, nebudeme mít výslužky ani kila slepovanýho cukroví, ani dorty pro rodiče. Nebudeme mít spoustu věcí, který by tam přece jen měly být, protože se to tak dělá. I presto si myslím, že se hostům vše bude líbit. Hlavně dezerty a výzdoba, na tom jsem si dala záležet :-)

Mimochodem doobjednala jsem teď ještě pár sladkostí z jednoho úžasnýho cukrářství, pokud je to pro vás akutální, mrkněte na stránky Sweet moments , máme je sice trošku z ruky, ale budeme od nich mít sušenky a makronky. Neřeším kvantitu, mám objednaných zákusků na dnešní poměry opravdu málo, ale kvalitu. A makronky miluju, tak jsem je tam chtěla mít.


Doma nepanuje chaos ani nepořádek. Já si po večerech účtuju, muž snad už věčnost vybírá, z čeho postavíme plot a čas tak nějak hezky plyne.

 A já jen věřím, že za měsíc touto dobou bude krásně, slunečno, takovej ten hezkej jarní den, na kterej si všichni rádi po letech vzpomenou.




Tak za měsíc na nás myslete. Snad se nám to vydaří dle našich představ! A snad nebude taková kosa jako dnes.


Z.

6 komentářů

  1. Tyjo Zuzi, to je zajímavé, mohla bych se zeptat, proč jste zvolili netradičně tvé příjmení? A co na to rodina, nebrblali?

    Jinak já doufám, že sem pak dáš že svatby spoooustu fotek, protože podle těch pár fotek z příprav to bude opravdová nádhera <3

    A hezky jsi napsala, že se snažíte mít na mysli, že je to jen svatba, je super se do toho nenechat vtáhnout na tolik, aby člověk zapomněl, že je to jen jeden den v životě (byť krásný a důležitý) a že štěstí stojí na něčem úplně jiném...

    OdpovědětVymazat
  2. Muz ma celkem neobvykly prijmeni, je takovy krkolomny a Cesi s tim maji desnej problem. Vecne to vsichni komoli, na uradech, postaci, proste naprosto vsichni. Proto ma i Ada moje prijmeni. Zvazovali jsme se, ze bych si vzala jeho prijmeni, ale uzivala bych obe dve, ale byla by to troche komplikace, jak pro me, tak pro Adu, takze jsme nakonec zvolili tuto variantu, ktera je pro vsechny nejjednodussi.
    Moje rodine byla prekvapena, rodina muze to nekomentovala vubec nijak, coz je prinejmensim zvlastni, ale nenadelaji nic :-) Muz to navrhl sam, rozhodne jsem ho do niceho nenutila, takze spokojenost je na vsech stranach :-)

    OdpovědětVymazat
  3. V dnešní době - cokoliv:-) Ženy bez -ová, dvoje příjmení, registrovaná partnerství, ... Máš krásné příjmení a je fajn, že jste se v klidu domluvili. Já mám teď takové, no, ne zrovna nejhezčí, ty víš:-), ale od začátku vztahu s manželem jsem se nemohla dočkat, až budu patřit k nim do rodiny a nosit ho, navíc moje původní mi každý komolil, je chorvatské, takže nakonec změna k lepšímu:-D
    Líbí se mi to s tím proslovem, radši chodím na svatby do kostela právě proto, že kněz snoubence zná a mluví k nim a o nich, takhle to budete mít hezky osobní. A fakt jo, je to "jen" party:-), důležité je krásné manželství...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to u me teda nenastalo, ze bych se tesila,az budu patrit do rodiny meho muze :) Oni jsou uplne nekde jinde nez moje rodina, nedrzi pohromade, nefunguji jako rodina, bydli daleko, vidame se minimalne. Mozna i proto muz na svym prijmeni vubec nelpi, vlastne ho nema rad, takze jsem rada, ze se to tak vyresilo. A navic, kdyz mu kuryri dorucuji balicek a jednou mu rikaji pane Bezuchy, Bezrucky, Prealrudy...To jsou kolikrat takovy patvary, co vymysli, ze se pak nad tim doma smejeme a rikame si, co je na tom tak silene slozityho, ze to proste lidi nejsou schopni precist :)
      A k tem proslovum, ja teda na moc svatbach nebyla, nasi kamaradi se zacinaji brat az ted-cekaji nas letos jeste 2 dalsi svatby, na jedne jsme uz byli. A zatim to byly jen obrady na radnici, kde to byla takova neosobni rychlovka, i proto jsme si rekli, ze na radnici neplachneme, i kdyby kroupy padaly :)

      Vymazat
  4. Budu určitě myslet a netrpělivě vyhlížet svatební fotky ;-) Hlavně si to užijte, určitě to bude krásné a dle vašich představ. A o tom to hlavně je ;-)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.