pondělí 10. července 2017

3!

Dnes jsou to 3 roky, co se narodila.




Ten den si pamatuju jako dnes a dost často si ho připomínám. Taky bylo vedro, krásný počasí a noc předtím svítily hvězdy jako snad nikdy v životě. Když jsem prodýchávala kontrakce po cestě do auta, opírala jsem se o muže a dívala se na nebe. To už si asi budu pamatovat navždy.




Blog jsem začala psát chvíli před Adélčinými prvními narozeninami. Tehdy byla ještě prtě, dnes už je to malá slečna, která má svůj rozum, přesně na ni sedí charakteristika jejího znamení, je citlivá, empatická a je prostě skvělá.

Mohla bych tu psát o tom, jak skvělý je mít děti, že až s nimi život dostává pořádný smysl, ale to vy všichni, co děti máte, sami dobře víte.

Dnes jsme si užily narozeniny tak, jak jsem si je užívala jako malá já. Zašly jsme na oběd, koupily si zmrzku a prostě jen byly spolu. Protože to je to nejvíc, co jí do života můžu dát. Ten pocit, že je milovaná.


Nejsem nostalgická nad tím, jak to letí, naopak se s přibývajícím věkem těším na to, co všechno spolu zažijeme a jak moc si ten život jako rodina užijeme.

Včera jsme snad po sto letech vyrazili všichni tři ven i s foťákem a tak nás muž zvěčnil při západu slunce, u nás doma za humny, kde to máme tak rádi.


Z.

12 komentářů

  1. Krásné narozeniny Adelince od tety Aničky ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Vše nej Adélce a muž Vás zvěčnil krásně. Myslela jsem že jste se zase nechali fotit u profíka.. :)
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujeme, Katy.
      Muz fotit umi dobre, jen se mu nechce, pritom to byl on, kdo me k foceni privedl.

      Vymazat
  3. Všechno nejlepší k narozeninám! A ty fotky jsou super! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné narozeniny Adélce! Jaký bylo šestinedělí v létě? Já si to nedovedu představit, i v březnu/září ze mě pořád lilo. A tu nostalgii chápu a mnohem víc vzpomínám na první porod, asi kvůli tomu životnímu obratu, kdy se ze z nás stali rodiče. Ale po druhém jsem se zase cítila jako hrdá, zasloužilá matka a doma bylo ještě veseleji:-) Takže Adélce přeju jako dárek sestřičku nebo bratříčka;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky, Ady. Sestricku ani bratricka jako darek ale nedostala, to treba az jindy ;-)
      Ja si vzdy prala letni dite, sestinedeli bylo uplne v pohode, v roce 2014 v cervenci hodne prselo a nebyly tas takovy tepla, takze to bylo spis jak na jare. Spis jsem silene trpela posledni mesice tehotenstvi, dost jsem pribrala a mela jsem silene otekly nohy, z toho jsem byla uplne zoufala a doufam, ze uz to nikdy nezaziju.

      Vymazat
  5. Taktéž se přidávám s přáním pro Adélku jen to nejlepčejší:) Hlavně ať je stále zdravá a hravá! P.S. opět vám to spolu moooc sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. A ze se ty fotky tatinkovi povedly! Uzivejte a uz se tesim na nejake fotky z kralikovske oslavy ;)

    OdpovědětVymazat
  7. tipuju ze jsi na fotkach nenalicena a presto taaaak krasna! nejde nez bezmezne zavidet. ja teda nenalicena chodim bezne, ale kdyz nekdo tasi fotak, tak v tomto stavu spise zdrham :-D

    a jsi snad prvni mama, ktera nesmutni nad tim, jak cas leti a deti rostou, a naopak se tesi na budoucnost - ja to mam stejne. dokonce se nekdy tesim i na to, az budou dospele, dame si spolu kafe (nebo vino!) na terase a budeme si povidat o beznych vecech i o zivote...

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.