neděle 16. července 2017

Králíčková

Je to už taková tradice, že když slavíme Adélčiny narozeniny, je velmi velká pravděpodobnost, že bude ten nejchladnější den z celýho léta. Loni jsme seděli nabalení v teplých bundách a pršelo a pršelo, letos tomu nebylo jinak.

Představa byla taková, že se budeme koupat v bazénu, slunit se a užívat si léta, místo toho jsme se klepali zimou, to nám ale náladu nezkazilo. 
A králíčci u nás byli na každým rohu :-)





I přes šílenou zimu a déšť jsme si to užili, Adélka měla radost z dárků a sešli jsme se s nejbližší rodinou a to jde a tak to mám ráda.

V pátek jsme spolu s Áďou upekly náš oblíbený mrkvový dort, peču ho jen podle tohoto receptu (dávám poloviční dávku cukru) a byl výbornej! Adélka pak dostala ještě jeden dort od mé babičky, klasickou poctivou Pohádku pro příznivce čokolády.




Za dortem se schovává kufřík. Mimochodem pokud hledáte vkusný doplňky do pokoje a vašim dětem by se líbily kartonový kufříky na všechny nezbytnosti, mrkněte sem. V tom Ádiným se ukrýval jeden z dárků, lékařský náčiní, ráda si teď hraje na doktorku a tak pořád operuje, obvazuje a dělá nám pravidelný preventivní prohlídky :-)


Měli jsme i králičí sušenky, jsou od cukrářství Sladké chvíle, který můžu vřele doporučit. Tyhle úžasný a výborný sušenky jsem objednávala už na svatbu (tam samozřejmě nebyly ve tvaru králíků), všem moc chutnaly a tak jsem je objednala zase. S majitelkou je skvělá domluva a i když je od nás trochu z ruky, domluvily jsme se na osobním předání v Brně a paní nám vždy vše ochotně zdarma dovezla. V dnešní době něco neuvěřitelnýho. Měli jsme od nich i makronky a včera i popcakes a všechno bylo skvělý.




Z ořezů mrkváče jsem udělala malý kuličky a ozdobila je, něco na způsob popcakes, jen bez polevy.



Z toastovýho chleba jsem králíčkovou formičkou udělala malý jednohubky s avokádovou a pažitkovou pomazánkou, ať ta moje masožroustká rodina taky někdy jí něco jinýho, než maso, maso, maso. Objednali jsme si i chlebíčky, abych chystáním občerstvení nestrávila půl dne a pak už jsme mohli jen sedět a slavit.





Na výzdobu jsem zužitkovala spoustu věcí, co mi zbyly ze svatby a vytiskla jsem fotky, kdy Adélce byl jeden den, rok a dva roky, abychom si připomněli, jak už to bylo dávno a jak se od té doby změnila.





Oslava se vyvedla a když jsem se Ádi večer ptala, z jakýho dárku měla největší radost, řekla mi, že z knížek.
A to zase udělalo největší radost mně.
Tak zase za rok, těším se!

Z.

5 komentářů

  1. Zuzi, krásné jako vždy... Moc děkuji za tip na kufříky, taky něco podobného vymýšlím pro Čmeláčka... My jsme včera měli také sezvanou rodinu na místní hody a zrovna bylo tak ošklivě... Určitě jste si oslavu krásně užili a Z Adélky už je krásná velká holka! ❤️ Mějte se moc hezky, Peťka! 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, Peti.
      My budeme hodovat za tyden, tak se tesim. I kdyz tady hody nemaji takovou tradici, nechodi na ne ani moc lidi.

      Vymazat
  2. Tak já, která nesnáším horko a dle toho si plánuju těhotenství, jsem vloni zdechala horkem v půlce září, když měl syn rok:-D
    Oslavu jsi připravila moc krásnou, mrkvový dort je super (taky nechápu množství cukru ve většině receptů..) a celé je to roztomilé:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky, Ady.
      Ja si letni dite prala, ale tehotenstvi jsem podle toho neplanovala, proste to tak vyslo a stejne kazdej rok klepeme kosu pri 15 stupnich :-D Tak nevim, kde je chyba :-D

      Vymazat
  3. Hlavme ze jste si to uzili! A ten kufrik je krasny, tak at slouzi male doktorce ;)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.