středa 19. července 2017

Na chvíli sami

Od svatby uplynuly téměř 2 měsíce a mně to přijde jako dávná historie. Všechno už nemáme v tak živé paměti, řešíme úplně jiný věci, téma svatby je prostě passé...až mě někdy mrzí, že je to za námi a už to nikdy nezažijeme. Před pár dny jsme se konečně dočkali další várky fotek a tak si konečně můžeme připomenout náš den aspoň prostřednictvím fotografií.



Já mám velikou radost z našich portrétových fotek. Fotit jsme se s mužem byli celkem dlouho, ale nelituju toho. Ukradli jsme si čas jen pro sebe, mohli jsme na chvíli vypnout a užívat si samoty a chvíli klidu.





Jak už jsem psala v předchozím článku, fotili jsme na dvakrát. Hned naproti místa obřadu i hostiny je kostel, nádherná dominanta celé obce a tak jsme prošli jeho okolí a vydali se na procházku směrem k vinohradům. Když jsme svatbu plánovali, vysnila jsem si fotky právě ve vinicích, ale jaksi mi nedošlo, že v květnu na nás budou čekat jen holý kmeny a listy teprve začínají růst, takže jako pozadí do fotek nic moc :-) Rozhodovali jsme se mezi svatbou na jaře a na podzim, kdybychom vybrali podzim, tak se těch fotek dočkám.



Ono to ale vlastně vůbec nevadí, protože do Kurdějova, do místa, kde jsme se brali, lidi často jezdí kvůli krásné přírodě, která je všude kolem. Je tam spousta luk, sadů a lesů... A tak jsme se během procházky prostě zastavili tam, kde se nám líbilo. Na místech, kam běžně chodíme na procházky s Adélkou.




Já ani neměla v plánu jet na nějaký děsně fotogenický místo, chtěla jsem fotky z míst, ke kterým mám nějaký vztah.





Druhou zastávkou pak bylo pole plný fialovýho vlčího máku. Na to fotografka narazila náhodou, když bloudila po cestě na obřad. Vyrazili jsme tam i s Adélkou autem, bylo to od hostiny trošku dál a chtěli jsme mít fotky ve třech v nějakým jiným prostředí. Ale jak už jsem psala, Áďa nám bohužel po cestě tam usla a nechtěli jsme ji budit, aby si aspoň na chvíli v tom shonu odpočala. A tak z toho máme zase jen fotky o nás dvou. Jednu z nich si určitě necháme zarámovat nad postel.









Téma svatby, který mě tak moc bavilo a baví tak pomalu uzavírám. V našich životech se tím vůbec nic nezměnilo, ale je hezký si večer sednout, prohlížet si fotky a vzpomínat na to, jak krásnej den to byl.
Z.

7 komentářů

  1. Zuzi, nádhera! A v tom makovým poli, to je taková romantika.. Jsem zvědavá, která z těch fotek bude tvoje favoritka. Všechny jsou totiž úžasný :-) No a když to viděla Klárka, tak hnedka začala ukazovat a hulákat "mama, mama". Řekla bych, že se jí fotky taky moc líbí, jen to má trošku popletený.. je ta princezna v těch bílých šatech maminka anebo není? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, dekuju :-) Mimochodem, zase nova prezdivka? Jeste ze uz te poznam na kazdym rohu :-)
      Jakou fotku vyberu, zatim nevim, porad mame tak pulku fotek, tak treba me oslovi uplna momentka.
      Klarka je roztomila, Ada v tom ma taky hokej, dnes jsme zpivaly jednu lidovku Vdavala mamenka, vdavala dcerecku a ona se me ptala, kdo vdaval me, jestli si jednou vezme tatu, kdyz byl ten zenich...Ty svatby s detmi maji svoje kouzlo...

      Vymazat
    2. Z Anduliny Andolina.. to nové příjmení k tomu úplně vybízí 😁
      Teprv půlka fotek? Tak se máte aspoň pořád na co těšit. A my s vámi ;-) Já dostala taky první balíček s asi třiceti fotkami a od té doby čekám a čekám.. a přemýšlím, jaké svatební album si necháme vyrobit. Ty už v tom máš jasno? Bude to nějaký pěkný project life anebo klasická fotokniha? My si necháme vyrobit u naší šikovné fotografky. Dělala nám i knihu hostů a ta se mi líbí teda moc :-)

      Vymazat
    3. Ani, pro nás budu dělat PL a už se těším, až k tomu zasednu. Pro naše a babičky pak asi fotoknihu.

      Vymazat
  2. To makovy pole! Nadhera, ta prvni fotka mi uplne vyrazila dech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeste ze Alex bloudila a narazila na nej :-) Dekuju, Zuzi. Musim rict, ze mne se vic libi ty od kostela, protoze tam to proste znam, tam jsem jako mala hrala na schovku a prijde mi neuveritelny, ze mam ze stejnyho mista svatebni fotky.

      Vymazat
  3. Moc vam to sluselo! S tim vyberem to bude makacka ;)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.