středa 12. července 2017

Tonda

Představujeme vám Tondu, Toníka, Tonyho ♥
Jedno malý, krásný kotě, co je od včerejška členem naší rodiny.



Zvířata na vesnici patří, Áďa je miluje, my taky a tak jsme dopředu plánovali, že Adélce na narozky dáme koťátko. Už dostala trampolínu, dnes kotě a radost nezná mezí. Zbytek překvapení bude až na sobotní oslavě.


Že bude trampolína tou největší hitovkou, to mi bylo jasný, skáčeme všichni tři a Áďa tam tráví většinu odpoledne a do toho odbíhá starat se o Toníka.

Volá na něj "kočí", "Toníí", tulí se s ním, dává mu najíst, podává granule a je to kouzelný.



Hned, když se ráno vzbudila, utíkala ještě v pyžamu na terasu zkontrolovat, co dělá Tonda a ten nás už radostně vítal a vrněl.


Snad jim to vydrží :-)

Z.

6 komentářů

  1. achjo, ja mam kocicky rada, holkam se taky libi, ale jednak je muj muz moc nemusi, a jednak jsem alergicka na kocici srst. takze u nas leda pes. ten bude, ale az budou holky trochu vetsi, bude o ne mene pece a naopak samy se budou moct zapojit do pece o psa.

    jo a Tonda tedy bude venkovni kocicak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, ja jako kocky nikdy moc nemusela a mam ji. Jako mam je rada, ale ze bych nekdy touzila po kocce, to ne. Radsi bych si vybrala psa, ale jednak nemame jeste oploceno a pes opravdu potrebuje peci, cas a toho se bojim.
      Tonda bude, jak pises, venkovni kocour, ac mam zvirata moc rada, do domu bych si je nikdy nepustila. Mam proste od detstvi zafixovany, ze zvirata patri ven.

      Vymazat
    2. Jo, a k te alergii. Ja jako mala mela silenou alergii, na prach, na roztoce, na srst. V lete jsem temer nemohla dychat, stacilo vyjit ven, kde vonely kytky a kolem me probehla kocka a mela jsem oci jak angorak.
      S tehotenstvim vsechny obtize jako zazrakem zmizely. Tak treba to jednou prejde i u tebe, mimochodem cetla jsem, ze na alergie moc pomaha vysazeni lepku.

      Vymazat
  2. Když vidím Adélku s jejím krásným novým koťátkem, tak mi automaticky najedou nostalgické vzpomínky na moje dětství, jak jsme jezdili pravidelně každé léto za rodinou na Slovensko a já pravidelně každé léto „kradla“ všechny kočky v širokém okolí ;-) Jako pětiletý prtě jsem si je strkala pod tričko a věřila, že si toho nikdo nevšimne :-D Musím se při té vzpomínce fakt usmívat.. přeji Adélce, ať má s Tondou taky spoustu suprových zážitků, na které bude vzpomínat i v dospělosti. Já jsem kočkomil a celkově zvířatkomil, takže se už nemůžu dočkat, až naše Klárka trošku povyroste a my jí pořídíme nějakýho pěknýho kamaráda ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, dnes jsme byly koupit všechny děsně potřebný věci, jako pelíšek, misky, pamlsky a kdo si myslíš, že se v tom pelíšku pak válel a chtěl tam obědvat :-) Je to fakt kouzelný a Áďa si s ním třeba hodinu v kuse hraje.
      Jinak já jako malá trávila všechny prázdniny u babi, která měla slepice, kačeny, králíky, pejska, kočky i prase. A když se vylíhly kačátka a kuřátka, tak jsem na dvoře strávila celej den. A bylo to to nejhezčí dětství. Na podzim plánujeme udělat výběh pro slepice, muž vyrobí kurníky a rozjedeme to ve velkým :D

      Vymazat
  3. Tak to ti fakt závidím.. my zatím bydlíme v paneláku, ale do budoucna bychom se rádi přestěhovali do domečku. Prostor pro kuřátka a slepičky asi nebude, ale že bychom pořídili aspoň nějakého králíčka? ;-) A když už toho králíčka, tak i vlastní vypěstovanou mrkvičku, kterou si Klárka sama vyrve ze země.. příroda, zvířátka, pobyt venku, to je podle mě to nejkrásnější dětství :-)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.